Skräpet i skogen

Av ren tristess så hardcore surfade jag runt på detta eviga World Wide Web.
Hittar denna artikel och känner mig tvingad att undersöka saken.
Trodde i min enfald..Åttiotalist som jag var att dom hade hittat en av dom sk Porrgömmorna.
Vilket det ryktades hett om på ungdomsgårdarna.
För er som missat detta heta samtals ämne gick det enligt följer :
Det ryktades om att människor..Troligtvis nygifta män fick dumpa sina gamla porrblaskor i valfri skog.
Troligen för att undanröja bevis om vilka aktiviteter som ungkarlslivet hade att erbjuda.
Dessa enligt vissa skatter kunde finnas under någon gran eller i gamla förfallna lador.
Inte för att jag letade men vet av flertalet unga då oftast män som letade efter denna Holy Grail.
Så jag klickade självklart in och började läsa med spänning.
Men tydligen handlade allting om sopsortering.
Så verkar som porrgömmorna som finns i våra Svenska skogar går fri från media även denna gång.
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0