Mulle 23 år

Nu är födelsedagshelgen avslutad.
Trots helgen varit awesome i de flesta ansenden så är det skönt.
Det är tur trots allt att man bara fyller år en gång om året.
Så ska väl försöka göra en snabb genomgång.

Fredag :

Vid halv fyra drar jag och Mattsson mot Haparanda.
Väl där blir det käk och drar sedan över till Finland.
Där inhandlas sprit som kunde vara till ett kompani.
120 Euro mer exakt.
3 - Sjuor, 2-Femma samt två liters flaskor med vodka.
Passade även på att gå in på K-Mark och köpa lite god öl.
En enormt trött Mullster anländer till lägenheten vid 22:30 igen.

Lördag :

Födelsedagsfest.
Det var bra uppslutning med folk.
Vissa av dom som jag trodde skulle komma fick förhinder.
Men vissa av dom som kom hade med sig mer människor.
Så kort och gott blev det najs.
Spelade in ett nytt avsnitt av the Drinkshow.
Detta ska jag troligen sätta tänderna i och redigera i veckan.
Efter fylleslaget så drog vi ner till stan.
Siktet var inställt på Nocks och det blev det mycket riktigt.
Najs som fan är allt jag kan säga.
Förstår verkligen inte varför jag inte gått dit tidigare.
Äntligen ett uteställe som är i min stil.
Live rock musik och äntligen ett ställe där man kan gå ut.
Röka en cigarett och ta med sig ölen ut.
Det är fan inte många ställen man kan göra detta.
Blev bjuden av Mattsson på en bärs.
Varpå vi gick på Frasses och sammanslöt med dom som gått på Station 8.
Efter det så började jag och Frida sakta vandra hemmåt.
Då söter vi av slump ihop med några som letar en taxi.
Självklart så ska även dom till Hemmans.
Så vi åker med.
Sweet när man tänker på det.
Jag gick ut på Nocks, drack öl och fick skjuss hem..Helt gratis.
Inte dåligt...Så nu när jag sitter här och huvudvärken sakta börjar släppa.
Då känner jag att det garanterat inte var den sista gången på Nocks.
Sweet sås helt klart.
Over and out

Käftsmällar
Postat av: Älsklingen

Ja jag kunde ju nästan misstänka det faktiskt.:P haha

2009-03-30 @ 09:10:47
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0