Något som bara jag lyckas med?

Efter tisdagens fyllebatalj tänkte jag softa hela gårdagen.
Tänkte att jag skulle spara mig eftersom jag visste att det skulle bli fest på lördag.
Men så fel jag hade..Vad gör man när man har enormt tråkigt?
Jo man ringer runt och undersöker vad vännerna hittar på.
Självklart så satt dom och drack folköl och snackade.
Så jag knallar över för att sammansluta med med dessa tappra själar.
Så klart så tar jag några folköl och vi pratar strunt.
När timmarna börjar bli mindre kommer tetrapack med vin fram.
Samtalen börjar spåra ur och alkoholnivån i kroppen höjs med timmarna som rinner mellan fingrarna.
Och kvällen slutar med en flaska Whiskey och en cigarett i badkaret.
Vissa skulle kalla det tragiskt och helt enkelt ett steg nedåt.
Jag kallar det bara ännu en av dom färgglada kvällarna i mitt liv.
Med det vill jag säga tack till alla vännerna som aldrig tvekar på en fest en vanlig torsdag.
Ibland känner jag mig faktiskt lyckligt lottad
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0