Utveckling

Pratar såklart inte om personlig utveckling.
Utveckling som innebär ett bättre levnadssätt och bättre vanor.
Inte heller utveckling som en ung pojke inser i badrummet.
Pratar om utveckling på det tekniska planet.
Just for the fun så valde jag att undersöka statestiken på theduude.com
Detta enbart för att kunna undersöka ifall någon läser om våra äventyr.
Blev överväldigad över hur många besök vi faktiskt har.
Inte nog med det..Besöken på daglig basis var faktiskt oerhört högt.
Detta innebär ju självklart att det sitter några riktiga hardcore fans där ute.
Så för dessa människor vill jag bara säga...Det kommer presenter i framtiden.
Presenter i form av klipp som kommer skaka även dom mest inbitna ur stolen.
Men detta går dock bara skåda i kristallkulan än så länge.
Nog om det.
Nu har jag varit possitiv så det räcker till och blir över.
Oroa er inte..För snart är jag tillbaka..den negativa och förbannade lilla skiten.
När alkoholen gått ur så reser jag mig likt fågel fenix för att ge samhället en spark i skrevet ännu en gång.
Än har jag mycket helvete att uträtta innan jag är färdig här.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0