Hatar folk

Eftersom jag som skrivet ovan hatar folk i största allmänhet har jag gjort vissa säkerhets detaljer.
En av dessa är att jag i princip aldrig besöker centrum när begreppet mellandags rea.
Detta begrepp myntat för att man ska få trängas bland fjortonåriga hormonstinna pojkar och pensionärer.
Men idag gjorde jag ett avstånd av denna inställning.
Hängde med Mr Penisfinger på stan för att återfylla alkoholförådet.
Bara en cigarett in på stan insåg jag vad jag gett mig in på.
Två minuter senare var jag uppretad..Två till så var jag ursinnig.
Gatans Lag - Hatar Folk skulle bäst beskriva mig just i det ögonblicket.
Tur att man senare fick dra hem till Torpet.
Jag ska flytta till en villa långt ut i skogen. Allt för att slippa alla jävla människor som förpestar.
Detta för att sedan dra en pipeline från Altia Oy.
Då har jag allt mitt stilla sinne behöver i nuläget.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0