Året 2009

Snart är 2009 slut och ack vad jag totalt inte utnyttjat detta år till sin fulla kraft.
Har blivigt såväl arbetslös som ungkarl.
Brytit kontakten med vänner och träffat nya människor.
Trots att sommaren bjöd på den första festivalfria sommaren har vissa awesome saker hänt.
Så tänkte att sammanställa en liten lista över händelser som har varit grymma.
Detta eftersom jag troligen inte kommer besitta tid att göra detta senare.

Så här kommer den...Årets :
Roadtrip : Sundsvalls roadtrip..Billiga öl och många minnesluckor.
Fylla : Förutom ovanstående måste jag säga alla badkarsfyllor hos Timberland Fucker
Liveframträdande : Raubtier..Luleåkalaset.
Upplevelse : Den totalt spontana trippen till Menchträsk.
Skada : Muskelkomprision i foten efter ovanstående..Detta med kryckor som resultat.
Funny Guy : Lasse A.K.A Lassekongo mannen myten och legenden.
Utekväll : Swedenrock Kickoff på Nocks. Legendariskt..Allt jag kan säga.
Födelsedagsfest : The Don 25 år..Fest till klockorna stannade.
Grannar : Mina grannar..Som tolererade fest hela nätterna hela sommaren och hösten..Helt allvarligt.
Oplanerade fylleslag : Umeåtrippen..Började som ett mission att hämta en cykel..Slutade med beerbender.
Efterfest : Vattenpipa och Johnny Cash hos Emeloj.
Överväntade filmsläpp : Bobneck 2009...Någonting som vi fortfarande väntar på.
Mest spelade låt : Ça Plane Pour Moi, Det var jämt mellan den och Electric avenue.
Spontana beslut : Uppsägningen av min lägenhet..Detta innan jag hittat någon ny lägenhet.

Där har nedtecknat en kort lista över lite av dom många sakerna som jag hann med 2009.
Säkerligen flera awesome moments jag har missat men det får vara hänt.
För en sak vet jag..Jag har verkligen bjudit på mig själv detta året.
Någonting jag inte har någon avsikt att sluta göra.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0