Skell Friday Night

Eftersom jag var tvungen att kasta mig in i denna helg nykter
beslöt jag mig för att undersöka Skell en fredag nykter.
Allt jag kan säga är att jag riktigt kände var
Att man känner hur intelligensen sjönk med minuterna spenderade på Domuspakering.
Jag menar man kommer dit och möts av tonerna till bumbibjörnarna.
Tänder en cigg och säger till kvällens wingman att jag är påtok för gammal.
Vi vandrar runt en stund tills jag inser att jag har betydligt roligare hemma.
Så blir avsläppt hemma vid 12 och det är med lätta steg jag går in.
För jag vet än jävla drygt det än må vara att sitta hemma, nykter en fredagkväll.
Så är kan det jämnföras med raketforskning mot diskutionerna på Domusparkeringen på en fredag.
Förmodligen ifall någon person som inte kommer från Skell läser detta kan det vara svårt att begripa.
Allt jag kan försäkra er att det är sant.
Varför forska i att resa tillbaka till forntiden för att se dinosaurer när det finns skell fredagkväll.
Vi har allt dom har..
Kreatur med minus intelligens..Tomma blickar och ett utdömt släkte som kan kallas människor.
Take me the fuck out of this place

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0