Utkast: Ungefär nu ...

Ungefär nu har chocken lagt sig.
Det faktum att jag faktist tog mig min på Olles igår.
Jag har ju faktiskt lovat mig själv att besöka detta helvetets tillhåll.
Men igår blev det ett besök endå.
Mestadels för att bli portad i dörren.
Men hör och häpna..Jag tog mig in.
Först vinglade Mange förbi vakten. Sen var det min tur.
Svär en tyst val vald remsa när jag tittar upp
Och inser att det är min favoritvakt som står.
Uppenbarligen behöver man inte mycket innanför pannbenet för att bli vakt.
Han lägger en hand på min axel och säger med sin översittarstämma.
"Är det lugnt ikväll?"
"JA..Det är lugnt" svarar jag och lägger benen på ryggen.
Skyndar mig in, hänger av mig jackan och lyckas ta mig längst in.
Sitter där och slirar. Inser att gårdagen var rätt skoj när allt kommer omkring.
Träffade ganska mycket folk som man inte sett på år och dar.
Men självklart kan inte en utgång i Skell bara vara dans på rosor.
Så sammanfattat saker jag blev förbannad på.

Marlboro Lights -
Äckligt präktiga människor som står med en drink och röker Marlboro Lights.
Blir så förbannad. Kan man inte röka riktiga cigaretter så tycker jag man kan avstå.
                               
Bli halvt om halvt uppraggad av en 45 årig kvinna på Old Williams -
En obehaglig känsla mest.
Som för övrigt blev förnärmad när jag och Mange stod och skrattade åt henne.

Funny Shit helt klart.
Måste verkligen fortsätta byta ut ölen mot sprit fler gånger.
Fyllorna förvandlas från beer bender till vilda äventyr.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0