Ny tid..Ny strid

Sista tiden har genomsyrats av kvälls/natts arbeten, trasiga datorer och drickande av malt.
Men någonstans där så insåg jag.
Jag saknade dock någonting..En fritidssysselsättning.
Teamet dog och monstret Teamdudes slumrade tillslut in i en evig vila i Januari 2012.
Det fanns kort och gott inte kvar den glöden som en gång gick att finna.
Teamet upplöstes och var och en av medlemmarna gick vidare i sina liv.
Insåg dock kallt att jag var i stort behov av denna sysselsättning.
En sysselsättning att fortsätta producera någonting.
Så har förstått kallt att jag inte bara kan kliva in i leden.
Ganska snart efter upplösningen av Teamdudes förstod jag att jag måste finna nya projekt.
Har några ideer i skrivande stund hur jag ska gå vidare och fortsätta producera.
Saker och ting är långt ifrån klara men har några riktigt sköna prylar som kan bli förverkligade i framtiden.
Kanske blir det i rörlig form..Kanske någonting helt annat..Allt jag kan säga är.
"Så länge denna slitna krigare fortfarande kan dra ett andetag så fortsätter jag livet i rännstenen"

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0