Nyheter från skyttegraven

Det var minsann längesedan man var i denna avkrok av den interna http galaxen.
Vad har hänt sedan sist det rapporterades.
Tyvärr inte så mycket banbrytande aktiviteter.
Ett nytt år firades in med pompa och ståt.
2012 är nu här och än har inte så mycket hänt.
Men eftersom experter (Läs mayaindianer) har förutstått att det är det sista året
så måste ju detta året vara spektakulärt.
Har spenderat tid ledig..Har varit sysselsatt med praktik.
Förutom detta har en hel del alkohol redan hunnit passera min lever.
Har även lyckats ramla ned för ännu en betongtrappa.
Tror att detta kommer vara min död en vacker dag.
Men innan detta öde så finns det många skratt och galna upptåg kvar att agera ut.
Ska sätta mig i veckan och göra klart min redigering som jag tidigare talat om.
Pga fullspäckat schema har detta inte kunnat realiserats ännu.
Men i veckan skall allting bli klart och släppas på den välkända dutuben.
Då kommer dom som ser den inse varför den tagit lite längre tid och ligger mig varmt om hjärtat.
Har även börjat skissa årets Balkongfestivalposter.
Ja..Nu är det dags att damma av party tofflorna..För balkongfestivalen är tillbaka.
Osäkert ännu med datum men någonting säger mig att det lutar åt Juni.
Men mer säkra uppgifter kommer till berörda parter.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0