Back from the Grave

Känner verkligen att denna blogg eller om man skall kalla det kanonpipa
mot omvärlden fått styrka på foten på sista tiden.
Men för engångsskull har jag faktiskt haft betydligt viktigare saker för mig.
Arbeta och försäkra mig om att sommaren kommer vara mera kickass än den förra.
Kommer visserligen arbeta stora delar av den som det ser ut i nuläget.
Men kommer dock ha någon form av ekonomi som jag inte haft på länge.
Feels fucking sweet måste jag säga.
Men någonting måste ha fångat mitt öga vilket gjort att jag gjort ett återbesök på blogg.se
Nämligen när jag snubblade över detta.
Kan bara säga en sak..Hade inte Teamdudes varit dött och begravt så hade detta varit ett bra högkvarter.
Långt från alla människor som inte uppskattar :
Randomfester på onsdagar, tvivelaktiga pizzor, drinktips och spårade efterfester.
Livet var fint 2009..Thats all i can say.
Så ifall någon skulle snubbla över 25 000 000kr som dom inte vet vad dom skall göra av.
Hör av dig..Så kan jag nästan lova en reuinon av det gamla teamet.
What the hell..Jag kan kasta in en spektakulär Liveshow också.
Once in a lifetime.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0