Ica misslyckas ännu en gång

Eftersom jag stått i så mycket (Läs jagat Terrorister och bekämpat förkylning) har jag missat uppföljningen.
Men eftersom jag gör den nu har jag uppenbarligen överlevt Icas taffliga försök till köttfärsås.
Den är inte värd någon av dom lovorden som den lockade med.
Resultatet var en taskig tomatsås med några förskrämda köttfärsbitar i.
Inte värd många tummar upp helt klart.
Men vad gör det..Vatten under broarna helt klart.
Snart är det helg och festligheter hos självaste The Don väntar.
Så skall bara avnjuta cirka 3½ timmar svets för att sedan dra förbi bolaget och ladda upp.
Kan även meddela att min ipod åter igen har fuckat upp sig..Men det är en helt annan historia.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0