Time To Production

Har tagit i tu med en aktivitet som jag gärna sysselsätter mig med.
Nämligen producerar riktiga mästerverk med hjälp av Panasonic och Adobe Primiere.
Att ett sådant stycke elektronik och en programvara skänkt mig så enormt mycket glädje.
Känner att detta är verkligen my cup of tea.
Även dags att boka in en Teamdudes firmafest under Juni månad.
Detta brukar generara flertalet timmar i redigeringens tjänst.
Eftersom denna dag faktiskt inte är som en dropkick i ansiktet så väljer jag att
starta den nostalgi fyllda låten Millencolin - Friends `til the end.
Och bjuder på ännu en bild från tiden som flytt.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0