New Year

Nu var det väl endå dags för en kort redovisning vad nyårskvällen erbjöd.
Närmare bestämt tre fester, alla belägna på Skiftesgatan på anderstorp.
I två fall relativt lugna tillställningar och den tredje var full rulle från första stund.
Lyckades riva i mig 8 starköl, en grogg och en 5a Likör innan allt var över iallafall.
Var sådära skönt ohyfsad och icket rumsren som jag blir ibland.
Men jag hade skoj och dom som spelar roll hade trevligt också. Resten skiter jag i.
I bloggvärlden är det så populärt att ge sina egna tankar om vad dom tror om året 2011.
Det kommer jag inte göra.
Inte för att jag har en viss förkärlek till att ständigt vara tvärt emot alla andra.
Utan snarare att jag verkligen inte vet vad jag ska tro om det kommande året.
Allt jag vet är att det finns flertal plan att arbeta på.
Så snart vi betat av Mörka Januari och kalla februari är nästan våren i hamn.
Då ska vi minsann styra upp en av dom sköna vårfyllorna som det talades om 2004.
Living hard and living large

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0