White Powder

Så kom snön till Skellhell.
Den kom med besked och verkar aldrig sluta heller för den delen.
Kanske dags säger vissa..Det är ju trots allt 8 december.
Är själv sjukt nöjd över lösningen att slippa allt som julhysterin bär i sitt sköte.
Inga julklappar skall inhandlas.
Funderar även starkt på att totalt slippa mellandagsrean också.
Så man slipper bli överkörda av barnfamiljer med barnvagnar.
Föräldrar som sliter i de senaste elektronikprodukterna medan deras barn alla lider av den välkända 11an.
Det var därför internet skapades för att slippa just dessa ting.
Förutom en och annat behållare med starkvaror så kommer jag besöka centrum så lite som möjligt.
Vad ska jag då göra av all den tiden jag sparar in genom att inte trängas på stan?
Ska sätta mig ned och få tummen ur och göra vissa saker som hamnat på efterkälken på den senaste tiden.
Detta samtidigt som jag ska avnjuta en hel hög sköna toner och drömma om en sommar.
En sommar som aldrig tidigare har känts så avlägsen.
Over and out.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0