Sometimes you win..And sometimes you just dumb.

Skrev i ett tidigare inlägg..Närmare bestämt detta inlägg att det är skönt att åter andas industrilukt.
Dagens ärende gäller vad man finner på en toalett på en fastighet där det vistas industriarbetare.
Alla som redan tänker på begrepp som innefattar avföring kunde inte ha mera fel.
Oftast finner man dessa tidskrifter lagom avskiljda på lämpliga gömställen.
Det är självklart sk. Herr Lektyr som jag talar om.
I detta fall var det den ytterst milda tidningen Moore som fanns på just den ändstationen jag befann mig på.
Men självklart lockade detta till lite läsning.
Det som mötte mig ledde dock till allt för stora skrattattacker så jag var tvungen att knipa åt..Åt mer än ett håll.
Kanske är Linnea 21 år ytterst lämplig till ett modell yrke.
Detta eftersom alla andra alternativ är nog allt för krävande för en flicka i hennes sinnesstämning.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0