76 Gb of Memorys

Håller på att fixa och trixa med ännu en redigering i Adobe`s drömfabriksprogram Premiere.
Inser att det finns så mycket sköna och underhållande stunder dom senaste 10 åren.
Tyvärr finns det ingen möjlighet att fixa in det analoga materialet från min gamla trotjänare Sony Hi8.
Då skulle nog storleken på materialet fördubblas utan större problem.
Detta måste dock vänta till ett senare tillfälle.
Allt jag kan säga
När jag tittade igenom allt material kunde jag inte låta bli att låta ett leende spridas över ansiktet.
Så många underhållande stunder vi har haft.
Vilket har resulterat i 11 avsnitt av våran egna kortserie Drinkshows.
Detta och många fler klipp med dessa berusade herrar som stjärnor.
Så har du av någon anledning missat just dessa så anser jag att ett besök på youtube är ofrånkomligt.
För vem vet hur länge allt ligger kvar.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0