And other days

Visst fan är det otroligt.
Var på så enormt dåligt humör idag så att hälften hade varit alldeles nog.
Ville döda hela världen och tyckte i vanlig ordning att människorna var dumma i huvudet.
Men med rätt låtar kan verkligen vrida omvärlden ett kvarts varv och ställa sig på sin spets.
Hittade Perkele - Längtan skivan och tänkte..What the hell..det kan ju inte bli sämre.
Började lyssna och fastnade ganska snabbt.
Kände att kraften återvände och jag kände direkt att jag ville dränka allt i diverse maltdrycker.
Som åter sagt tidigare men tåls att sägas igen.."Ducka..Nu laddar the Mullster om"
Så snart jag har fixat med flytten och fått klart allting.
Då är jag redo att sätta mig ner vid älven med en bandare och två klirrande kassar med öl.
Care to join me?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0