Gårdagen

Har just återvänt mig från bakfyllans dimmiga värld och kan nu klargöra "hela" gårdagen.
Började med Grillning av djur med Random Sister ,Fratz, Sqwan och Chrullster.
En trevlig tillställning. Efter detta så via lite kringlikrokar hamnade vi på Downies balkong.
Ölpåsen öppnades och vi påbörjade vårat intagande av iskalla.
Efter en god stund så tog vi tag i saker och gick in i studion.
Spelade in Mytomanen samt gjorde den sista mixningen av helgen.
Efter detta så tyckte vi att det var en god ide att övergå till groggar.
Downie som agerade som värd valde att blanda upp en hel tillbringare med grogg.
Groggarnas glada tid påbörjades och glasen tömdes fortare än på det rappaste kafferepet.
Någonstans i dimman så kom vår skjuss och vi drog ner på stan.
Av någon anledning valde vi att gå på Olles.
Vet inte varför människor vill förpesta sig med att besöka denna helvetets bonad.
I vanlig ordning var denna lokal fylld till brädden av hormonstinna 18åringar i den finaste rutiga gåbort skjortan.
Suckade djupt..Rökte två cigaretter och lämnade därefter denna tillställning bakom mig.
Vi styrde dom slitna vansen mot Old Williams för att undersöka lokalen.
Väl där inser vi i vanlig ordning kallt att det är enbart människor med födelseåret pre 1970 som är där.
Men vi inser att detta är nog det bästa som levereras i Skell för fattiga krigare som oss.
Vi tar ett bord och jag ägnar mig åt att kedjeröka och undersöka möjligheten till efterfest.
Men överallt blir det tvärstopp och tillslut så ger jag upp.
Dricker upp min öl och följer med mina kompanjoner till Max.
Dom käkar sen drar vi mot olika äventyr. Mina äventyr innebar att jag tog mina slitna trötta fötter till lägenheten.
Väl framme slocknar jag i soffan och vaknar fullt påklädd och med ett huvud värkandes av baksmälla.
Tror att gårdagen var trevlig..Träffade iallafall många trevliga människor som jag inte sett på år och dar.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0