Äntligen någon som förstår..eller?

Är detta inte vad vi alla egentligen bara vandrar och väntar på.
Att varje dag stiga upp för att kanske..Kanske just idag kommer det ske.
Det som kommer förändra mitt liv föralltid.
Idag hände det mig.
Jag fick ett erbjudande från dom inbjudande Freerussianladydating.com
Ett vinnande koncept på alla plan.
Kvinnor från vodka huvudstaden och en skön koppling till Torsk på tallin.
Men även denna gång måste jag tyvärr neka till denna genväg till total lycka.
Kanske är det för jag har på tok för stor heder för att ens ägna mig åt något sådant.
Eller är det för att den blankpolerade Russian woman ala ond James Bond brud faktiskt inte tilltalar mig.



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0