Swedenrock Kickoff


Gårdagen var..Awesome på alla plan.
Grym förfest, Nocks fyllt av trevliga människor, Underbar efterfest.
Som förutspått blev det en karatefylla bestående av Jack and Coke + X antal starköl.
Men jag skyller ifrån mig och menar att allt kan skyllas på Nocks billiga öl.
Efter krogen är avklarad drar jag och Downie och käkar på Max och vidare på efterfest.
Vad lärde man sig från gårdagskvällen?

- Vissa människors tänder är vassa.
- Ibland kan en kastad whiskey flaska få otänkbara proportioner.
- En stulen mössa kan resultera i en smäll på käften.
- Nocks rökbalkong är....AWESOME.
- Ett visa kort och en bar kan resultera i en smärre chock dagen efter.
- Rock skall verkligen spelas live.
- Vandra från Getberget till torpet bakis i morgonens timmar är en kall vandring.
- Dricka vodkashots klockan halv fem har jag inte slutat med.

Dessa upptäckter genererade till en kickass kväll som jag mer än gärna gör om snart.
Awesome.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0