Du är inte så duktig på detta va?

Jag har krasst insett att jag verkligen inte är så bra på detta.
Ett försök var tredje vecka att hålla denna pråm med skit flytande.
Men kanske är det ett bevis på ytterst få ting av spännande karaktär händer just nu.
Har dock insett med tår i ögat att det börjar vara dags att byta ut sitt Weapon of Choice.
Mitt val av krigsmedel har sedan länge varit en helt galen cocktail av Sofiero 5,2or och Kir.
Men av flertalet anledningar har jag insett att detta inte längre passar eller fungerar längre.
Så nu har jag insett att det är dags att gå vidare mot andra ting.
Liksom den svarta skjortan i festsammanhang har dessa drycker följt mig genom tiderna.
Känner dock att dessa kommer få lämna plats för Norrlandsguld 5.2..Jag måste ju också växa upp tyvärr.
Oooh..Ännu ett inlägg om alkohol..Ovanligt..Till dessa med den inställningen vill jag bara säga.
"FUCK YOU" Saker och ting är som dom är..Och denna hund har långt ifrån lärt sig sitta.
Men trots all kyla och jävla snö finns det ett hopp om vår och en sommar.
But thats all for now i guess.
Over and Out.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0