Back on homegrounds

Efter två ytterst hektiska helger i Umeå är jag åter tillbaka i Skellhell.
Känns sweet att bara kunna sitta och lukta illa i min stökiga lägenhet.
Självklart har det varit två riktigt sköna konsertkvällar.
Som generarade mycket till den kreativa motorn.
Påbörjat en ny MOTKB text. Om man sätter ned folkölen kanske den är klar till Januari.
Då det finns planer att göra en bokning i Studion för lite inspelning.
Vi har redan en låt i pipen som bara måste färdigsnickras innan den är klar.
Det för mig till nästa ämne. Ifall det är så att världen inte går under i veckan.
[Någonting som ter sig allt för possitivt för att vara möjligt]
Så planerar jag en Beer and Jam session någongång i mellandagarna.
Någonting som är långt ifrån klart eftersom jag inte har helt klart för mig ifall det är genomförbart.
Men ifall detta blir verklighet återkommer jag med hetare detaljer för dom inblandade.
Kanske..Kanske kommer även våran nya hitintills ohörda låt att spelas.
En låt om en speciell gata som vi nog alla är lite hemligt förälskad i.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0