Men är det inte dags för ett riktigt blogginlägg?

Sanneligen är det dags för att ett inlägg längre än några rader.
Har tagit mig tid från min hektiska vardags som arbetslös för att skriva några rader.
Tänkte först meddela att...Växa upp..Måste tydligen alla människor.
Vanligt vis händer detta strax efter 20 årsdagen då man inser att det finns viktigare saker i livet.
Saker som är viktigare än Happy hour och endlösa kvällar på efterfester hos okända människor.
Men eftersom jag sällan och aldrig vill vara som gemene man så har detta dröjt hos mig.
En sak som bevisar detta är ju att jag som 23 åring valde att bli hemlös mitt i kallaste Februari.
Dock har jag insett att personlig förändring är bra..Iallafall i vissa fall.
Så idag gjorde jag en sak som jag borde gjort för fem år sedan.
Klippte nämligen av mina festivalarmband som prytt min arm sedan 2006.
Funderade en stund att blanda en drinkshow på dessa.
Men insåg ganska fort att detta hade varit en dödlig dryck så avstod.
Tog dock kort på eländet som en gång varit festivalband som numera ser ut som trådar i olika färger.
Kan meddela till de människor som jag inom kort kommer stå på coasters iklädd fina gåbort kläder.
Ni som såg mig dricka en grogg med Mr Muscle förra helgen förstår att det inte är fallet.

Detta var vad som jag såg när jag skulle sätta min velociped för att bege mig till torpet.
Verkar som grannen har tagit avbrott i sitt koleriska S.K.A.T.E spel och valt att tillfredställa en kvinna.
Så vilken låt är mer passande att välja som dagens låt än :
Dead Kennedys - Too drunk to Fuck

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0