Ännu ett teknik vidunder som går mig förbi.

Jag hatar verkligen att plocka såkallade lätta poäng.
Detta i stil med att finna en underhållande annons för att sedan totalt såga sönder densamma.
Blir så lätt paj av allt och slutar bara vara någon extremt dålig version av Jay Leno.
Vet att jag har bidragit till denna kultur i form av dagens fynd i brevlådan etc.
Men ibland så är en webannons allt för bra för att låta passera obemärkt förbi.
Fann denna annons när jag slösurfade och letade mening på facebook.
Så snart som jag såg detta kände jag mig så oerhört dum.
Jag menar..jag använder linser dagligen och har inte insett detta än.
Utan använder "vanliga" linser utan att alls hänga med i tekniken.
Jag använder alltså vanliga linser när det finns HD linser.
Möjlighet att se världen i HD går mig alltså förbi.
Så jävla dum är jag.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0