All work and no play makes Mullster a dull boy

Trots rubriken så har jag äntligen tagit mig i kragen och åstakommit någonting.
Ett redigeringsprojekt som legat i en månad har äntligen påbörjats.
Eller det var en lögn..Men förarbetet är påbörjat.
Någonting jag aldrig brukar sysselsätta mig med på tidigare projekt.
Men någonting med detta projekt gör det värt att tillsätta det lilla extra.
Resultat som kommer visa sig i framtiden.
Sedan har jag även hört att ungdommarna på interweb gillar bilder.
Så här bjuder jag på en bild vad som mötte mig när jag satt mig ner vid fikabordet idag.
Det märks att man åter befinner sig inom industrin.
Kanske fattas det bara att spela lite Knutna nävar för att göra detta komplett.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0