Ett nödvändigt krig

Med risk att förlora dom få stackars vuxenpoäng jag skrapat ihop måste jag härmed skicka ut en förfråga i etern.
Är det okey att när man är 25 år boka om tvättiden för att leka krig i det digitala nätverket som kallas internet?
Svaret på min fråga är egentligen nej men när det saknas såväl cash som ork måste detta bli kvällens aktiviteter.
Tragiskt så det förslår självklart..Så jag frågar ifall det finns någon med några starköl utan ägare som vill rädda kvällen för en fattig och trasig krigare?
Jag kan vara rätt rolig och underhållande när jag är på det humöret.
Call..you know the number
Ps "Jag kan även dansa" Ds

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0