Besök på det nya lokala vattenhålet

Jag och Itzo gjorde tillslut slag i saken och besökte den senaste utökningen av Skellhells krogliv.
Det är självklart att det är Bishop Arms jag talar om.
Enligt hemsidan utlovade dom ett stort sortiment av såväl öl som Whiskey.
Så känslan var såklart god när vi lämnade höstkylan för ett bord inne på ovanstående krog.
Ganska snabbt var den första ölen beställd och utvärderingen kunde påbörjas.
Kan säga att jag verkligen funnit ett paradis för en hund som undertecknad.
God öl och lugn stämning..Någonting som passar när man passerat 25.
Ett tag in på kvällen började jag scouta kyldiskarna efter någonting över det vanliga.
Ganska snart fann jag denna öl. Face it..Bara etiketten avgjorde att detta var ett självklart val.

Så ovanstående öl beställdes på det rödaste rappet och verkar som mina ögon inte svek denna gång heller.
För när det är dags att hosta upp vad den kostade berättade bartendern.
"Jasså den dära ölen...Den har vi rabatt på"
Så med sparade slantar och ett sinne likt ett barn återvände vi till platserna för att avnjuta denna malt dryck.
Med handen på hjärtat var det knappast den godaste ölen jag druckit.
Dock blev vi överraskade när vi såg att alkoholmängden i denna dryck nått upp till 8,5%
Men betyget för Bishop Arms i Skellefteå får 5 fulla skinheads av 5 möjliga.
Trevlig personal, vettiga priser på öl och inte en hallonshot i sikte.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0