En favorit från förr

Gick ju så bra så jag fortsätter tankegångarna om att äldre ting oftast är bättre.
Läste igenom en gammal blogg som jag/vi bedrev under dom ärofyllda åren 2007 och 2008.
Där beskrevs vad vi i Teamdudes hade för oss..Innan vi fixade en egen hemsida.
Där fann jag denna länk.
Blev jag possitivt överraskad när den fortfarande verkar vara up and running.
Den är troligen den enda bra hemsidan som återstår på denna fluga vi kallar internet.

Käftsmällar
Postat av: Frida

Det verkar ju som en seriös hemsida, men som utomstående kan man ju inte låta bli att tycka att det känns som ett skämt..Men det finns ju folk som gift sig med hästar, kor, hönor och dylikt i amerikat tror jag.:D så varför inte delfinmänniskor.

2011-05-25 @ 11:55:31
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0