Mitt smultronställe

Jag bedrev lite städning av bunkern under denna kväll.
När jag rensade av mitt bord från tomma burkar och massvis med papper fann jag den.
Hjärtat tog ett skutt och jag var tvungen att luta mig bakåt samtidigt som ett leende spreds över mitt ansikte.
Minnen från förra sommarens äventyr gjorde sig påmind.
Det finns ingen och kommer inte finnas en krog i Skell som levererar en starköl för 32 picks.
Efter glädjen kom faktiskt saknaden efter Kellys.
Stället där kanske inte alla drömmar blir sanna..Men det känns på något sätt närmare.
Råkar du vandra planlöst på Andra långgatan så tipsar jag att göra ett besök på Kellys.
Grymt ställe med bra musik och förvånadsvärt mycket trevligt folk.
Det är mitt stalltips.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0