Judgment Day..5 years later

För fem år sedan satt man i skrivande stund och drack billig starköl i en dåligt ventilerad kostym.
Med världen för ens fötter så levde man dagen till ära på starköl och småkakor.
Kanske detta var anledningen till att min kropp sade tack och bock någongång vid 23.
Men tycktes endå minnas att dagen och det lilla av kvällen jag fick uppleva var helt okey.
Jag kommer dock att avstå helt från alkohol och galna upptåg ikväll.
Eftersom jag har nått den åldern då jag inte känner någon som tar studenten.
Sedan eftersom gårdagskvällen bedrevs i öldrickandets tecken.
Jag behöver knappast meddela att pikesnuten gjorde ett hedersvärt besök.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0