I rest my fucking case

Har ständigt varit en ensam krigare i tron om att den sk. badplatsen i Kusmark har varit en bakteriehärd.
Sure..När man var yngre besökte man detta bad..Men detta var mot bättre vetande.
Att ens kalla detta badplats är en skymf mot badplatser world wide.
Varför pratar jag all denna rappakalja just nu?
Jo fann denna artikel och blev självklart inte alls förvånad.
Badplatsen går även under det passande namndet Pölen...Det finns humor överallt helt klart
Jag vet dock att jag aldrig mera kommer sätta min fot i närheten av denna förpestade plats.
Visste detta för 10 år sedan...Och min övertygelse har bara vuxit sig starkare.
Detta från människan som spelat in detta och mycket mera.
For a twisted world you need a twisted mind.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0