The war is over..For now

Nu har ännu en träskfestival avslutats och den sista ölen är uppdrucken.
Kan meddela att trästocksfestivalen 2011 var den roligaste trästocks i mannaminne.
Detta trots att min knä fortfarande är fucked upp.
En helg med fest, tjo och tjim kommer förmodligen resultera i att mitt knä kommer se
ut ungefär som barbamamma imorgon.
Jag missade även i vanlig ordning ungefär 90% av banden jag hade tänkt se.
Men trots detta så har denna upplaga av festivalen varit riktigt grym.
Tack vare en handfull människor som förgyllt denna helg så är kontentan possitiv.
Dock tåls att sägas att det är underligt att man inte träffar dom flesta man känner på området.
Nej..dom virrar runt Skellefteås krogliv på lördagens sista timmar.
Nu går dock denna krigare i dvala och skall spendera morgondagen i soffliggande läge.
För trots allt så är det enda rätta när man krigat i två dagar när man nått min ärofyllda ålder.
Over and out från denna krigare och tack för alla sköna människor som gjort detta till en ärofylld tillställning.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0