Ett brev från en krigare som vägrar bli vuxen

Har gjort närmare undersökningar vad mina vapenbröder skall göra under den kommande träskfestival helgen.
Men tydligen är det 2011 året då man skall växa upp och göra vuxna val.
Det verkar som många av dom jag alltid varit full och odräglig med inte skall dricka malt i helgen.
Nej tydligen gäller en nykter inställning vilket jag inte alls förstår mig på.
Tur att Downie är med mig och trotsar samhällets normer och skall ännu en gång fira detta alkoholhögtid i Skell.
Så snart han slutat arbetet och därmed påbörjat semester kommer han åka ner till Skellhell på rödaste rappet.
Antar att han kommer anlända till Skellhell och börja dricka alkohol någongång under kvällen imorgon.
Men känner du att du skulle platsa i min arme som ständigt balanserar på ruinens brant kan alltid ringa.
You know the number.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0