Back to basics

I vanlig ordning när tristessen slår som hårdast så surfar jag runt och försöker hitta någonting matnyttigt.
Denna gång fann jag Gälves Getaway Rockfestival..Vad fann jag där?
Jo att ingen mindre än Manowar kommer göra ett hedersbesök 2012.
Det var nästan så jag kastade mig över en biljettbokning redan i skrivande stund.
Men måste tyvärr vara vuxen och avvakta en liten stund.
En sak vet jag dock..Kommer kämpa med näbbar och klor för att besöka denna festival nästa sommar.
Så nu tycker jag att alla skall starta valfritt manowar mästerverk.
Luta sig tillbaka i solen och ta en klunk av eran avslagna Jack and Coke.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0