We don`t have seasons in the sun.

Om jag tillhört sällskapet av dom lyckade och glada människorna skulle kvällen se helt annars ut vill jag lova.
För då kunde jag vara säker att pengarna dunsade in på kontot den 27e.
Men eftersom försäkringskassan inte är kända att vara snabba så uteblev min utbetalning även denna gång.
150 riksdaler har jag att spendera friskt denna helg.
Intressant kan tyckas när jag har planerat såväl en umeåtripp som drink session imorgonkväll.
Och för att höja the stakes ännu mera så gapar kylskåpet tomt, cigarettpaketet är tomt.
Tur jag har köpt bärs iallafall.
En liten tröst i en annars totalt osäker framtid.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0