Prioriteringar


Damn..Focusera på rätt ting har aldrig varit min starka sida.
Kanske finns det en anledning att min lägenhet/skyddsbunker alltid ser ut som ett bombnedslag
Att kontot alltid sinat innan kalendern har räknat fram till den 13e.
Tänkte som inlägget nedan avslöjar ägna mig åt sysselsättningen redigera film ikväll.
Som sällskap hade jag valt ut tre iskalla som skulle hjälpa mig i skapande processen.
Men efter skoldagens slut fann jag mig själv på den gröna butiken i färd med att packa ned i en påse.
Lyckades begränsa mig till fyra starköl innan jag lade band på mig själv och ställde mig i kön till kassorna.
Detta lämnar mig likförbannat i ett sällskap av sju stark.
Fick även ett sms av Random sister att det bedrivs öldrickande hemma hos henne.
Helt plötsligt har jag sju starköl samt en fest.
Fan..jag som lovat mig själv att vara duktig och redigera film ikväll.
Har dock gått igenom min dv samling samt rippat och klippt ihop ett outtake på 35 sekunder.
Detta för att kunna med gott samvete ägna mig åt att dricka mig tillbaka till stenåldern.
Man kan kort och gott inte lära gamla hundar att sitta.

En rolig detalj i detta för den skarpsinnade är att jag pratar om att jag är dålig på hålla rätt focus.
Detta visar jag med en bild även den är totalt ur focus

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0