Memorys

Har återvänt efter gårdagens kalldusch i form av en insikt att alla ideer inte går att göra verklighet av.
Men inser också kallt att vi har haft några riktigt grymma goodtimes med Teamdudes också under åren.
För att bevisa detta tänker jag ta några random moments och kort beskriva dess mening.
Allt för er besökare på interwebs.

"I fulla drag njöt vi när den sista framen landat på Panasonic kameran och detta var bevis på att en era var över.
Drinkshow Season 1 var klar och nu låg större ting framför våra svettiga fötter.
Värt att lägga på minnet är Itzo`s Amish utseende under denna kväll"

"Resultatet då en i teamdudes drack sig dirtbag wasted på första radiosändningen.
Vilka vore vi om vi inte låste upp dörren och var riktiga svin mot vår allt för fulla kollega"

"Efter en av många Teamdudes evenings i Itzo`s lägenhet på höjden.
Lägg märke till dräparblicken The Don sänder ut..Allt detta efter en flaska Captain Morgan"

"Även detta en grabbkväll.
Denna gång valde dock the boys att ditcha och slutade med att jag och Itzo satt och drack oss till tramsstadiumet.
8 Starköl och en flaska Kir bidrog till den ytterst trötta blicken."

"Jag och Bobin efter en tung öl/Haggard session..Lite för glada och allt för fulla letade vi kickar i Skellhells uteliv.
Vi hittade....Inga"

Thats all for now..Inser när jag går igenom allt att vår tid må vara knapp men då lever vi mer i stunden än många andra gör under en hel livstid..Så även om man dukar under redan imorgon så vet jag..
Jag gör det med ett leende på läpparna.
Gör du ?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0