Back in the good old town

Back, Alive and Kicking från björkarnas stad.
Önskar jag kunde berätta om någonting banbrytande som skett.
Men det var ett värdelöst besök som till större delar spenderades på ett litet rum.
Insåg dock att dagstv är totalt värdelöst.
Tiden spenderades med stora mängder Two and a half men och Simpsons.
Ganska snart byttes detta dock ut mot ännu en genomläsning av The Dirt.
Varje gång jag läser detta liturära mästerverk så inser jag att det är bland det bästa jag läst.
Kanske är detta någonting så storslaget så jag måste framställa
Teamdudes - Kärlek, bråk, Alkoholen och smutsen som blev över i framtiden.
Men detta är någonting som inte är akuellt i den närmaste framtiden.
Utöver detta så finns inte mycket mera att rapportera.
Inte mer än att det var underbart att återvända till min bunker.
Här följer dock några bilder jag lyckades knäppa av under min vistelse i Umeå.
Ett band som är värt att undersöka är Hayseed Dixie..Underlig..Men har helt klart dricka öl potential.

"Det första som möter mig när jag når Umeå.
Verkar som vänstervågen aldrig riktigt dör i Skellefteås södra förort"

"Som sagt så byttes denna enorma glädjemaskin ut mot The dirt ganska direkt."
"Tur en ledare för Teamdudes kunde vara säker i en natt i en annan stad"
"En utdragsskiva brevid sängen..Kanske har många kända rock `n roll orkestrar dragit en och annan lina här.
Eller så..kanske ej trots allt..Men drömma kan man ju alltid"

Käftsmällar
Postat av: sQwan

Migrän är det jag satsar på.;) hehe Fantasi har du då aldrig dåligt om då man läser dina inlägg.;)

2011-04-19 @ 15:46:15
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0