R.I.P Nocks Rockklubb

Jag vet att jag häller formligen busslaster med skit över Skellhell dagligen.
Men med all rätt..Vad finner jag här jag kikar igenom vår nyhetstidning denna afton.
Nämligen detta..Nu har dom lagt ner vad vi ansåg var den sista strimman hopp i en annars död stad.
Rock klubben Nocks verkar nu vara ett minne blott.
Vad har vi kvar då? Jo flertalet ställen där rutiga skjortor och feminina drinkar spelar huvudrollen.
Hade bestämt mig för att totalt avstå från kroglivet i Skell förutom Nocks förra helgen.
Nu är nocks nedlagt och jag verkar få hålla mitt alkohol intag till parker och förfester/efterfester.
Funderar på att vara så wild and crasy att besöka Mr Greek nästa gång det vankas alkohol.
Nej..Nu är det fan dags att packa och lämna denna sjunkande pråm med skit.
Over and out.

Käftsmällar
Postat av: Rei

va fan... ska dom lägga ner alla sköna ställen. de här är ju fan inte riktigt. de blir mer skit ställen att gå ut på vi får starta en egen pub.

2010-10-30 @ 00:11:34
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0