Min fredag

Vad kan man hitta på under en fredagnatt?
Alternativet står mellan att avnjuta en älskog med en vacker flicka, dricka löjligt stora mängder sprit,
åka på en knogsmörgås, öva sin förmåga i harpan.
Önskar att jag bedrivit min fredagnatt på något av dessa följande sätt.
Men tyvärr måste jag erkänna att inget av dessa ting var vad jag la ned tid på igår.
Utan jag tog mitt ansvar och städade ur bunkern.
Kan dock konstatera vissa ting vid min expedition i bunkern.

1.Korv som redan är lite sur är väldigt lurvig och grön tre veckor senare.
2.Fann en mängd av tre..TRE ica kassar med reklam under min jakt..Kanske ingen reklamskylt är på sin plats.
3.Strebers - Blod, svett och tårar är exakt lika bra som den var för tio år sedan.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0