Ibland vill jag också bara slå sönder allt

För dom bevandrade är titeln direkt snodd låten Charta 77 - Ibland vill jag också bara slå sönder allt.
En känsla som genomsyrar varje normal människas kropp sådära ibland.
Kanske en i grund och botten vanlig känsla som inte är någonting att hänga upp sig på.
Kan tänkas att den i sin enskilda form är nyttig att känna.
Men eftersom det är jag som skriver det..Som känner det ungefär 24/7 så överskuggas detta.
Mitt förakt på det mesta som är stående på två ben kan knappast undgått någon.
Men face it..Människor är idioter och dom flesta borde pga dumhet inte inneha existensberättigande.
Kanske är det just därför att en plats inom politiken är direkt opassande för en sådan som mig.
Men vem är jag då?
"Too wierd to Live and Too rare to Die"..Om man får Saxa direkt ur filmen Fear and Loathing in Las Vegas.
En sådan som gillar såväl dyr Whiskey som Billigt burköl.
Aldrig sen att stämma upp till en gammal könpunks låt från tidigt nittiotal.
Tycker att man kan skämta om allting bara twisten i slutet är bra.
Skrattar oftast vid fel tidpunkter som får många tro att jag varken besitter hjärta eller själ.
Av ren princip avstår från det dom flesta tycker är bra och underhållande.
Oftast så inser jag att man måste ge saker en chans..Ger dom en chans och inser att dom är totalt värdelösa.
Sedan vill jag bara ge mig själv på käften för att jag tvivlade på mina ideal.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0