The Power Of Music

Visst fan är det underligt att några låtar verkligen kan få igång minnesfabriken.
När jag letade efter något att lyssna på hittade jag en mapp döpt Sommar 2009.
Självklart så la jag till all musik i denna mapp i musikspelaren och tryckte play.
När enbart tonarter spelats så sken jag upp.
Det tar mig tillbaka när värmen faktiskt fanns i Skell.
Vårat lilla kollektiv på Hemmansgatan var mer levande än någonsin.
Och just denna skiva spelades överallt.
Trot man kort och gott kan säga att denna plastbit är sommaren 2009.
Spelades såväl på fest, i bilen, på balkongen, efterfesten och på stranden.
När man hör tonerna så måste man erkänna att man saknar sommarens ljuva bris.
Vars den faktiskta plastbiten är står skrivet i stjärnorna.
Allt jag vet är att jag troligen inte kommer få uppleva någon sommar som lever upp till Kaos sommaren 2009.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0