Rock `n Roll Weekend

Gårdagens äventyr tog mig från Downies balkong, vidare på vad som kändes som en evig vandring till Lartz.
Där drog jag i mig några iskalla och träffade människor som jag inte träffat på mannaminne.
När vi var lagom runda under fötterna styrde vi pipan mot centrum och Nocks.
Där dom utlovade ett riktigt bra coverband med det lovande namnet Human Flesh.
Bara en sak som att ha Flesh i bandnamnet är ett tecken att det är något att lita på.
Mycket riktigt..Jag hör hur dom river av dom begynnande tonerna till Fear of The Dark.
Inser att detta..Är verkligen my cop of tea..Förstår för mitt liv inte hur man kan besöka Station 8 när detta finns.
Lyssnar och skriker tills det är stängningsdags..Då drar jag med Downie hem till honom för att käka grillat kött.
Efter det så börjar jag sakta traska hemmåt.
Bara några dagar innan jag flyttar till "The Basement of Disorder"

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0