No More Food?

Eftersom man bor i en toppmodern kärlekskällare även känd som bunkern har man bara det bästa.
I detta fallet två plattor som sitter fast på en vit klump med två vreden på.
I folkmun kallas tydligen detta för en kokplatta.
Mitt val att kalla den matfabriken känns mer lockande.
Verkar inte bättre än att den har börjat käka proppar.
Praktiskt taget det enda jag lärt mig på min utbildning inom el är att detta inte är ett bra tecken.
Denna trotjänare klarade två veckor av min behandling innan den kastade in handduken.
Verkar bli att besöka staden för att hitta någon form av utfodringsställe.
Får bara hoppas min gamla vän och trotjänare, min kommuniströda velociped överlever färden.
Har även ett hett tips till er som undrar vad jag behöver och önskar mig i inflyttningspresent.
Här har du allt jag behöver och vill inneha.
Den som köper den till mig har en garanterad plats för grillning och öldrickning i mitt paradis

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0