Home at last

Låt inte rubriken hemma..the nightmare on wheels rullade in i skell någongång mellan 7 - 8 igår morse.
Undertecknad valde då att handla lite förnödenheter i coop för att sedan krascha i sängen lagom till 10.
Vaknade yrvaken på fredagsmorgonen.
Sanningen slog mig som en krocketklubba mot skenbenet.
Snart är semestern över och det är dags att återvända till svetsbås två på Lernia utbildning.
Ångesten växte sig starkare när jag drog mig upp och drack ett glas
halvt avslagen apelsindricka (Coops Fanta substitut)
Jag visste verkligen inte vars denna semester eller sommar tagit vägen.
Snart var det höst och allt kändes meningslöst..Men då slog det mig.
I all meningslöshet att jag trots allt haft rätt underhållande sommar.
Fick besöka såväl Huvudstaden som GBG.
Fick dricka några bira med Thimmy, random sister och France Dance på Kellys.
Skratta åt LOB..Grilla samt varit mer nykter än jag varit på jag vet inte hur många somrar.
Det sista kanske inte är någonting jag är stolt över..Det återstår att se.
Vi har även kommit långt med MOTKB projektet och en skiva är att se i horrisonten.
Har även spelat in de sista drinkshow avsnitten för att kunna knyta ihop allt till släpp av dvd`n.
Allt som återstår är att dricka sig tillbaka till apstadiumet under morgondagskvällen.
Som det skall vara..Satt och räknade på det och insåg att jag besökt denna festival i 12 år.
Helt galet länge.
Tyckte det var bara för blott något år sedan jag och en vän stod och lyssnade på Docenterna.
Tur det finns ställen för fulla hundar som oss.

"Hittade ingen ny bild att erbjuda..Men fann en gammal..Då tiden fanns.
Ölen var billigare, damerna ack mer fagra och lågan brann allt starkare"


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0