Packning..Påbörjad

Har skjutit det in i det längsta.
Har valt spriten och vännerna framför den stundande uppgiften.
Nu går det inte blunda längre.
Med snart mindre än en månad kvar tills jag flyttar måste jag börja packa.
Vars man börjar är den första frågan som slår mig
när jag tittar mig runt i min stökiga lägenhet
Viker en kartong och börjar sakta stuva undan dvdfilmer och cdskivor.
En lätt uppgift som visar sig tyngre varpå tiden går.
Skivorna och filmerna är spridda över hela lägenheten och jag blir matt.
Fortsätter packa lite för att sedan sjunka ihop helt utan ork.
Sucka djupt..Dricka lite vatten och inse att det inte blir något packat idag heller.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0