Over and Out

Har haft en banbrytande och samtidigt värdelös helg.
Helgen har ägnats åt att flytta och städa ur lägenheten.
Så nu kan det sägas..Hemmansgatan 200 is no more.
Har spenderat sammanlagt tre år på Anderstorp.
Av tre år var den sista natten tvungen vara den som jag fick inbrott i bilen.
Först steg ilskan till tidigare aldrig nådda nivåer.
Efter en stund avtog dock känslan av hat och förakt.
Detta eftersom man tittade hur inbrottet sett ut.
Då inser man ganska snabbt att nivån av intelligens
mycket väl kunde mätas med deras skonummer.
Dom stal min mobiltelefon. En Eriksson K-750i. En telefon som är totalt värdelös.
Utöver detta försökte dom även stjäla min biostereo.
Denna av ett värde av cirka 100-200 kr.
Dom tog inte högtalarna och slutsteget.
Typ det enda i hela bilen som var någonting värt.
Inte heller Boondock Saints dvd`n som låg helt synlig i bilen.

Nu har jag mellanlandat hos Itzo på Morebacke. Detta i väntan på andra äventyr.
Så känner du att du gärna tar emot en skäggig hemlös krigare.
Hör av er..Era soffor och utdragssängar betyder mer än ni kan tro.
Nu är det dags att vandra i kylan för att undersöka hur den lokala kiosken har öppet.
Mommes Kiosk.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0