Confession

Låt oss dra tillbaka klockorna ett halvår i tiden.
Istället för iskalla vindar fläktade vindarna varma runt knutarna på hemmansgatan.
Sommaren var en av dom bästa och även en av dom värsta under mina snart 24 år.
Anledningen till detta var stora mängder alkohol och små mängder allvar och ansvar.
Fester på hemmansgatan var mer regel än undantag.
Var det inte här så var det hos random sister och Timberland fucker.
Under dessa bråda dagar kunde vi verkligen relatera till låtar som "We are only in it for the drugs"
Alkoholen flödade och fyllorna var fler än man kan räkna.
Det var även en tid genomsyrad av dekadens och nedgång på hemmaplan.
Vakna och vandra ner i solskenet för ett av många besök på systembolaget för att återfylla förådet.
Med huvudet sprängande av gårdagens sviter och med en cigarett i mungipan letade jag ständigt efter mer.
Mer av det jag inte kunde få nog av.
Gled igenom sommaren på bidrag och solade mig i glansen av att vara fri från alla ansvar.
Tror någongång i mitten av juli nådde jag raw bottom med flertalet fyllor mitt på veckan.
Mina trogna vapendragare var aldrig sen att hänga med på äventyr.
Någonstans där tappade jag totalt bort allt som hette vett.
Detta ifall jag någonsin haft det.
Men under hösten redde saker och ting upp sig för att sedan vända på myntet till något vackert.
Kommer dock aldrig glömma sommaren 2009.
Sommaren då allt var möjligt och fanns inom en armlängs avstånd.
Kommer heller aldrig glömma att ständigt vakna upp och mötas av detta vars man än gick.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0