3D bioarama.

Har förstått att 3D bio verkar vara den nya heta potatisen i Skellhell.
Eftersom vi är minst fem år efter resterande Sverige så har det just kommit hit.
Var man än vänder sig så finns människor som verkar tycka detta är the bee`s knees.
Dock har jag inte riktigt än förstått mig på detta vidunder.
Hade det inte varit för att jag är en sjukt bekväm människa hade den gamla vhs maskinen
skött mina behov av cinematisk njutning.
Men jag skall väl inte säga att jag aldrig kommer besöka en biograf för lite 3D äventyr.
Sålänge det inte släpps en 3D version av Fear and Loathing in Las Vegas så väntar jag nog lite till.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0